Z badań statystycznych wynika, że polski pracownik pracuje średnio o dwie godziny dłużej niż pracownicy innych krajów europejskich, jednak jego praca nie jest wystarczająco efektywna. Dobra wiadomość jest taka, że pracodawcy mają duży wpływ na efektywność pracowników i mogą znacznie zwiększyć ich wydajność. Kluczem do sukcesu jest stworzenie sprzyjających warunków pracy – głównie poprzez poprawę funkcjonalności biur. Miejsce pracy powinno być ergonomiczne, estetyczne oraz posiadać odpowiednie zaplecze socjalne, w którym każdy pracownik znajdzie własną przestrzeń sprzyjającą regeneracji i odpoczynkowi. Warto zadbać aby 15 minutowa przerwa na lunch miała miejsce w odpowiednio komfortowym i wyposażonym pomieszczeniu. Urządzając pomieszczenie socjalne dla pracowników warto zainwestować w specjalistyczne ekspresy do biura, które pozwolą pracownikom na wypicie dobrej kawy. Zakup dobrego sprzętu jest sporą inwestycją, jednak inwestycja ta zwróci Ci się w postaci zwiększonej efektywności pracy. Pracownicy, którzy mają lepsze warunki pracy lepiej wykonują swoje obowiązki. Podobnie rzecz wygląda z innym wyposażeniem – to oczywiste, że chęć do pracy jest większa gdy pracujemy na nowoczesnych, luksusowych laptopach niż na starych komputerach, które ulegają ciągłym awariom. Kupując ekspresy do biura zainwestuj w sprawdzoną markę, która sprawi, że pracownicy poczują się wyróżnieni i z większym zaangażowaniem będą wypełniać swoje obowiązki.
Ciekawe wpisy:
Przepis na kawowy deser lodowy z kruszonką
Zapraszam do spróbowania przepisu na kawowy deser lodowy z kruszonką! Kremowa kawa spotyka chrupiącą kruszonkę - idealne połączenie smaków na letnie dni. Sprawdź, jak łatwo możesz przygotować ten pyszny deser! #desergourmand #kawa #kruszonka